fredag 18. februar 2011

Fredag, helg , vinterferiestart :-)

Ja, så har enda ei uke gått og vi har ikke hørt noe fra hverken Nav eller politi om hvordan det går med saken vår og anmeldelsen av Reinulf :-( Det tar jammen på å gå slik å spekkulere å vente, å vente å vente . Anken ble sendt inn 28 desember 2010 og enda ikke en lyd om hva som skjer videre :-( . På tirsdag tok jeg en ringerunde igjen da jeg ikke har tålmod til å bare sitte hjemme utn å få vite noen ting. Hos Nav fikk jeg det svaret at vi fikk ikke vite noen ting da de har taushetsplikt !!! Det er vi som er den sårede part her da ..... Får nå bare håpe advokaten får informasjon !! Så ringte jeg statsadvokatene for oslo og østlandet, nei de hadde nå ikke mottatt noen anke..... Da måtte jeg kontakte politiet i Oslo å høre der . Som jeg selvfølgelig gjør , blir satt over fra den ene til andre før jeg kommer til en som sier den er ARKIVERT .....kjenner jeg blir VARM ..så skal han snakke med en annen person før han skal ta kontakt igjen.En dame rnger opp igjen på vegne av denne mannen og sier at jeg kan ikke vente å få noe svar den dagen,men om ett par dager skulle han ringe opp igjen . Det er da jeg bestemmer meg i dag for å ringe tilbake, har ikke hørt noe fra de siden tirsdag.... Begynner å ring kl 08:30 i dag , ringte 4 ganger før jeg får vite at den ene personen ikke kommer til å være der i dag, den andre skal være der , etter å ha ringt 7 ganger har han gårr for dagen uten å ha svart på mine henvendelser i løpet av dagen !!!! er det rart man blir frustrert , jeg bare spør ..... Mange som sier IKKE gi dere han må da få sin straff,det er da HELT klare straffbare handlinger han har gjort. ¨Å dette er vi SÅ enige i ,men vi kommer jo ikke videre i systemet ':-(((( . Mandag fortsetter mitt forsøk på å få noen svar ....

Men NÅ er det helg og vinterferiestart for Erlend Mathias :-)

Planene var å kjøre en tur til Vakre Valsøyfjord men det måtte avsluttes da økonomien ikke tålte en verkstedutgift på 4000,- samtidig med strømregningen på 5000,- .... Kansje til Påske om ikke andre ting dukker opp ....
Uansett skal vi kose oss i vinterferien :-)))

1 kommentar:

  1. Stå på Heidi og kos dere i vinterferien :)

    Hilsen Guri

    SvarSlett