torsdag 10. februar 2011

Hvit morgen

Ja, så kom det litt mer snø igjen :-)
Ongene er veldige glade for dette da det begynnte å bli hardt i bakkene og isete i sporet .
Så får det bli litt trim på mor når hun snart skal ut med snøfresern :-)
Gjøre klart til bilen er tilbake fra verksted :-(  det ble en dyr lyd ja, ca 4000,- på denne tiden var ikke akkurat det jeg ønsket meg aller mest, men bil er jo greit altså . Hadde trodd jeg skulle slippe de store kostnadene når jeg kjøpte "ny" bil i høst ...... 

Må komme med ett lite innlegg fra da Erlend var på veg ut av døra på tur til skolen i morges :
 Erlend : Mamma jeg tar med begge rompeakebrettene i dag
Jeg  : jammen trenger du begge da ?
Erlend : Jammen mamma William har ikke han ........ da låner han ett av mine
Jeg :  :-))  Så snill du er

Synes det er en veldig fin egenskap å kunne låne bort når man vet ikke alle har muligheten :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar