tirsdag 22. november 2011

Tirsdag 22.nov

Nå er det jammen lenge siden jeg har vært inne på sia mi ...... har vært mye i hodet og tankene har vært en litt annen plass en på blogg ...
Kansje jeg kan endre på det fra nå av :-))

Vi holder enda på med saken etter at vi fant pappa død i leiligheten sin 1 november i fjor.. D er det som har fylt hode og tanker ALT for mye :-((

Nå er det like før jul og var heldig og fikk være med til Harryland i går sammen med 3 hærlige damer det ble mye latter sammen med :-))))

I dag skulle julestuffet lagres bort og jeg skulle "rydde" litt i gangen under trappa så nå er det værre en noen gang !!!!! Og siden energinen tappes på 1-2-3 må jeg bare innse at det får jeg ta i ettapper, men det GÅR d å :-)))

Ha en fantastisk dag

1 kommentar:

  1. Man får ta dagene som de kommer Heidi og gjøre det beste ut av dem :)
    Klæm

    SvarSlett